Contact & help

Vraag een nieuwe activatiecode aan via de registratiepagina.

Werkt dit niet?
Neem contact op met de helpdesk via mypv@pv.be of op het nummer 02/406.87.09 (maandag-donderdag van 8u30 tot 17u en vrijdag van 8u30 tot 16u)

Wilt u voor de eerste keer uw persoonlijke gegevens gebruiken om toegang te krijgen tot MyP&V?
Volg dan deze stappen om te registreren:
• Kies op het registratiescherm van MyP&V voor "Persoonlijke gegevens" als uw inlogmethode
• Vul uw persoonlijke gegevens in, inclusief een van uw polisnummers bij P&V.
• Kies een e-mailadres als gebruikersnaam en stel een wachtwoord in. Zorg ervoor dat u deze gegevens veilig bewaart. Klik vervolgens op "Aanmaken".
• U ontvangt direct een verificatie-e-mail om uw e-mailadres te bevestigen. Klik binnen 24 uur op de link in de e-mail. 
• Vervolgens wordt een activeringscode per post naar u verzonden. 
• Keer terug naar MyP&V  , log in met uw persoonlijke gegevens en voer de activeringscode in die u per post heeft ontvangen. 
• Uw account is nu geactiveerd en klaar voor gebruik. 

Is uw account al geactiveerd? 
Volg dan deze stappen om in te loggen:
• Voer op het inlogscherm van MyP&V uw gebruikersnaam en wachtwoord in. 
• Een verificatiecode wordt naar u verzonden via SMS. Voer deze code in wanneer daarom wordt gevraagd.
• Als uw registratie wordt erkend, wordt u doorgestuurd naar MyP&V, waar u toegang heeft tot uw account.

Heeft u nog nooit de eID-methode gebruikt om toegang te krijgen tot MyP&V ? Volg deze stappen om de eID-software op uw computer te installeren:
• Kies op het registratiescherm van MyP&V voor eID als uw verbindingsmethode. U wordt doorgestuurd naar de eID-website.
• Volg de instructies op het scherm om de software te installeren. Meer informatie over deze installatie vindt u op de eID-website.

Heeft u de eID-software al geïnstalleerd?
Volg dan deze stappen om in te loggen:
• Sluit uw eID-kaartlezer aan op uw computer en plaats uw Belgische elektronische identiteitskaart in de lezer.
• Kies op het inlogscherm van MyP&V voor eID. U wordt doorgestuurd naar de eID-website.
• Volg de instructies op het scherm om in te loggen. Voer de pincode van uw identiteitskaart in.
• Als uw registratie wordt erkend, wordt u doorgestuurd naar MyP&V.
• Als er geen e-mailadres en/of mobiel nummer aan uw account is gekoppeld, moet u deze eerst invoeren en mogelijk bevestigen via een verificatie-e-mail of een mobiele code.

• Installeer de itsme-app op uw smartphone en maak een account aan. Voor meer informatie, bezoek de itsme-website.
• Kies op het identificatiescherm van MyP&V voor itsme als uw verbindingsmethode. U wordt doorgestuurd naar de itsme-website.
• Voer uw telefoonnummer in (dat gekoppeld is aan uw itsme-account) en klik op "Send".
• Open de itsme-app op uw smartphone en volg de instructies.
• Als uw registratie is voltooid, wordt u doorgestuurd naar MyP&V.
• Als er geen e-mailadres aan uw itsme-account is gekoppeld, moet u dit eerst invoeren en mogelijk bevestigen via een verificatie-e-mail.

Er zijn 3 manieren om verbinding te maken:
• Via itsme: u heeft de itsme-app op uw smartphone nodig en een itsme-account.
• Via eID: u heeft een Belgische elektronische identiteitskaart en een eID-kaartlezer nodig.
• Via uw persoonlijke gegevens: de eerste keer registreert u zich met uw contractnummer en een activeringscode die u per post ontvangt. Voor elke volgende verbinding ontvangt u een code via SMS.

Tonen 1 naar 5 van 5

Heeft u een vraag?

Bekijk het antwoord op veelgestelde vragen of contacteer ons en we helpen u graag verder.

MyP&V klantendienst

+32 2/250.87.09
maandag tot donderdag: 9u-17u
vrijdag: 9u-16u